نمونه ای از نازل فیلتر شرکت کوشیار

عملکرد سیستم فیلتراسیون آب در طولانی مدت، میتواند چالش مهمی برای مهندسین تعمیر و نگهداری باشد. این موضوع برای سیستم هایی با طول عمر قدیمی تر، سخت تر نیز میشود. سیستم های فیلتراسیون متنوعی با توجه به نوع کاربرد آنها وجود دارد. در عین حال در همین سیستم ها انواع مختلفی از نازل فیلتر ها به کار میرود. شرکت کوشیار با تولید رنج گسترده ای از نازل ها و داشتن قابلیت طراحی و ساخت نازل فیلتر با مشخصات مد نظر؛ میتواند بهترین کیفیت را در زمان مناسب ارائه دهد.

تنوع گسترده از پهنای شیارها (slots)، نوع دنده ها، اندازه ساقه، فواصل مختلف شیار های روی ساقه و جنس نازل های درخواستی همگی قابل دسترس هستند. در صورت نیاز به تعویض نازل های قدیمی، این امکان فراهم است تا نزدیک ترین نازل هم از نقطه نظر ظاهری و هم کارایی ارائه گردد. جهت آشنایی بیشتر با عملکرد نازل و کاربرد آن به مقاله آشنایی با فیلتر نازل مراجعه فرمایید.

نوع مواد مصرفی، کیفیت مواد اولیه مصرفی در نازل ارتباط تنگاتنگی با کارکرد آن در دماهای کاری دارد. در موارد خاص نیز مقاومت در برابر مواد شیمیایی خاص، مقاومت در برابر سایش و نیروی برشی وارده نیز از عواملی هستند که در صورت نیاز می توان در نظر گرفت. تنوع مواد مصرفی شرکت کوشیار از فولاد زنگ نزن تا پلی پروپیلن استاندارد می باشد.

همه این عوامل در کنار هم چالش انتخاب را سخت و پیچیده میکند. لذا برای انتخاب نوع نازل لازم است قبلا از مشاوره شرکت کوشیار بهره مند شوید. رزومه شرکت کوشیار  خود بیانگر کیفیت و تنوع این شرکت در تولید و فروش انواع نازل ها می باشد. برای آگاهی از لیست برخی از مشتریان شرکت کوشیار به قسمت های نامه های رضایتمندی پیمانکاران و معرفی شرکت مراجعه فرمایید.

خدمات شرکت کوشیار به شرح ذیل می باشد :

  • مشاوره رایگان برای انتخاب محصول مورد نظر شما و همچنین کمک برای انتخاب نوع و جنس مناسب با شرایط کاری شما توسط مهندسین مجرب شرکت کوشیار
  • تهیه نقشه 2 بعدی و سه بعدی از محصول مورد نظر شما
  • امکان بررسی محصول به صورت نمونه امکان تولید نمونه محصولات خاص مد نظر شما به کمک پرینت سه بعدی از محصول
  • امکان بازرسی محصول و مواد اولیه و کلیه مراحل تولید توسط خریدار و یا بازرس معتمد خریدار
  • امکان ارائه گزارشات آزمایشگاه معتبر بسته بندی نایلون داخل گونی مخصوص
  • تولید نازل مطابق با نقشه مورد توافق طرفین

 

مقالات مرتبط

نازل پلاستیکی ، استیل یا برنجی در فیلتر شنی کدامیک مناسب ترند؟

 آشنایی مختصر با فیلتر شنی قبل از بیان این مطلب که کدام یک از انواع نازل پلاستیکی برنجی و یا...

بیشتر بخوانید

نازل فیلتر چیست؟

نازل فیلتر جهت حفظ مدیا و فراهم کردن توزیع بهتر آب و هوا به کار میرود. اصطلاح نازل به به قطع...

بیشتر بخوانید

بطری های تصفیه آب با فناوری فیلتر نانو

بطری ناجی زندگی طراحی این بطری‌ها ساده در نظر گرفته شده است. به کمک این بطری میتوان آب را با...

بیشتر بخوانید

چالش انتخاب نازل فیلتر

عملکرد سیستم فیلتراسیون آب در طولانی مدت، میتواند چالش مهمی برای مهندسین تعمیر و نگهداری باش...

بیشتر بخوانید